söndag 29 november 2009

Helgen!

Har inte kommit för mig att skriva något under helgen. Kan inte skriva något om det heller av olika orsaker. Men vad jag kan säga är att jag vaknade lycklig imorse...


SKÄMT!! Ska berätta allt. I torsdags knullade jag. Planen var ju att inte göra det, speciellt inte med tidigare nämna man. Men jag knullade och jag knullade med honom. Glömde berätta att han skrev till mig fb-chatten i onsdags när han var lite småfull. Och jag bara visste, att here we go again.

När jag kom hem till honom i torsdags var jag skitfull (som sig bör), men han verkade bara så jävla lycklig. Vi brukar aldrig kyssa varandra när vi träffas, men det var som att han inte kunde låta bli. Kunde inte låta bli att kyssa mig i hissen, i hallen, och han tog på mig som om jag var allt han behövde. Efter sexet, som f.ö. var mer njutsamt än någonsin, låg vi bara och pratade. Gick upp, tog en cigg, la oss bredvid varandra igen och kollade på den andre, och allt var bara... bra. Till sist somnade vi, och när vi vaknade ville jag inte gå upp. Ville bara ligga kvar där. Han frågade om jag ville duscha, men jag orkade inte. Sa att jag trodde att jag var bakis. Vi åt frukost. Jag lät honom ta sista smörgåsen. Han skrattade åt mina små tuggor. Sen la vi oss igen. Sa inte så mycket, bara låg så nära som möjligt. Och när jag sög av honom lät jag honom komma djupt i min mun. Log när jag kom upp och såg hans nöjda min.


Det är lugnt, vi sparar det till en annan gång. Det är som att allt han gör och säger får en att känna en som att man betyder något. Som att man inte är där bara för ikväll, utan där för alltid. Men jag tror han beter sig så av gammal vana. För att han tror att det är vad brudar vill ha. Och först trodde jag han var snäll - en bra kille, men han är inte snäll. Han är så jävla elak. Jag behöver inte höra nåt skitsnack om kärlek för att släppa till, allt jag vill ha är ärlighet och sanning. Och jag vill inte höra om en framtid han inte vill ha.

Och när jag träffade honom ute i fredagskväll. Då såg han inte lycklig ut över att se mig. Fast jag tänkte vara lite normal för en gångs skull och inte ignorera honom (som jag hade gjort senaste hehe). Allt jag fick var ett stelt leende och se hans rygg gå ut för att röka med en annan tjej. När jag senare frågade om han ville gå hem och ja.. sa han nä jag tror inte det, men jag ringer i sådana fall. HA HA. Skickade ett sms där jag skrev att han ju kan glömma att jag skulle vänta på om han skulle få till det eller inte med sitt ragg. Och där, där tog allt slut.

Jag stannade kvar och hade skitkul istället, gick och åt, stack hem till en kille och hade sex medan Apocalypse Now var på i bakgruden. På morgonen gick jag upp, klädde på mig, tog bussen hem medan jag luktade mer sprit och cigaretter än stället vi var på igår. Ja, nu är allt som vanligt igen. Det låter kanske skit, men jag vaknade fan i mig lycklig idag.

Inga kommentarer: